Online marketing strategie voor Manualise

Wat maakt content goede content?

Een website heeft altijd een doel. Het doel van de website van Manualise is webbezoekers contact te laten opnemen met het bedrijf. Maar hoe krijg je klanten zover? Hoe verleid je de bezoekers van je website om je te bellen? Hoe zorg je ervoor dat je content je potentiële klant aanspreekt en hem aanzet tot bellen? 

Als je content een webbezoeker overhaalt je te bellen, dan heb je goede content. Je content draagt dan bij aan het doel van je website. Dan werkt je webstrategie. Maar wat is de webstrategie van Manualise?

 

Wat doet Manualise?

Manualise doet twee dingen:

1. Het maakt handleidingen.

2. Het ondersteunt bedrijven met het ontwikkelen van handleidingen.

In de komende jaren willen het de internationale markt bestormen. Daarvoor willen ze meer klanten.

 

Werkt mijn website?

De website is erg belangrijk voor Manualise. Vijftig procent van hun klanten vindt het bedrijf op het internet. het bedrijf vraagt zich af of de website voldoet aan de eisen van een website uit 2013.

De website is door de jaren steeds verder gegroeid. De structuur van de website is meegegroeid met het bedrijf. Manualise wil feedback op de content van de website. Ook laat het bedrijf de teksten van hun website herzien. Ze laten hun teksten herschrijven zodat de SEO verbetert.

 

Een webstrategie is de oplossing

Manualise vertelt dat de website niet is gebouwd op basis van een strategie. De site is op een natuurlijke wijze gegroeid en ontstaan. Het idee om alle content af te stemmen op de klant staat hem aan. Kortom: Ferry wil een webstrategie voor de website van Manualise.


Neem contact op

×