RIBW K/AM

 opfrissen website RIBW

Opfrissen huisstijl op de website

 

De website van RIBW K/AM is ontwikkeld voordat Maria Konijnenbelt communicatieadviseur werd bij de organisatie. Bij haar aantreden als adviseur heeft zij de huisstijl doorontwikkeld naar een levendiger en aansprekende stijl. Deze opgefriste stijl heeft zij eerst doorgevoerd in het drukwerk. Nu wil zij de look&feel ook doorvoeren op de website van RIBW K/AM.

Als communicatieadviseur heeft Maria natuurlijk de kennis en het netwerk in huis om deze stijl door te voeren in de digitale uitingen van RIBW K/AM.Haar budget is echter beperkt en ze is op zoek naar slimme hands-on oplossingen om de website met zo weinig mogelijk uitgaven zo succesvol mogelijk te transformeren.

Om dit te bewerkstelligen heeft Maria mij gevraagd om mee te denken over het slim doorvoeren van de doorontwikkelde huisstijl. De afgelopen jaren heb ik met succes huisstijlveranderingen doorgevoerd op verschillende corporate websites van non-profit organisaties. Daarnaast heb ik enkele succesvolle social media campagnes ontwikkeld binnen vrijwilligersorganisaties. Door deze projecten ben ik erg handig in het ontwikkelen van professionele digitale media met extreem lage budgetten.

Maria heeft aangegeven dat de website het centrale communicatiemiddel moet zijn waarmee RIBW K/AM communiceert naar al haar doelgroepen. Ze denkt dat de website dat in de huidige staat niet aansprekend genoeg is voor de doelgroepen van RIBW K/AM. Aan mij de schone taak haar hierbij te helpen.


Neem contact op

×